3. elokuuta 2016

LEATHER SKIRT

IMG_9941 IMG_9798 IMG_9890 IMG_9899 IMG_9969 IMG_98736 IMG_9919
Hame Bikbok
T-paita Gina Tricot
Kengät Adidas
Laukku By Malene Birger
Kello Marc By Marc Jacobs

Ihanaa keskiviikko-iltaa! Mä olen majaillut viimeiset pari päivää vanhempieni luona. Parin päivän aikana oon syönyt ähkyyn asti oman maan mansikoita, nauttinut kauniista luonnosta, käynyt pienellä visiitillä Ideaparkissa ja ennen kaikkea viettänyt paljon aikaa perheeni kanssa. Tämä vanhempieni toinen asunto sijaitsee maalla ja välillä on kiva tulla kaupungin hälinästä maalle rentoutumaan. Huomenaamulla tosin olisi aika suunnata kotiin ja palata takaisin arkeen.

Ja muutama sananen vielä tästä viikon takaisesta asusta! Oon tykästynyt hirmuisesti midimittaisiin hameisiin ja mekkoihin ja niitä onkin kertynyt kaappiin jo jonkin verran. Tämän nahkaisen version löysin kuukausi sitten Bikbokista ja ihastuin siihen samantien. Nahka tekee tästä yksinkertaisesta mallista heti paljon mielenkiintoisemman. Omaan silmääni tämä nahkahame näyttää mielettömän kivalta valkoisen v-aukkoisen t-paidan ja siistien tennareiden kanssa yhdistettynä. Tänä kesänä oon tykännyt pukeutua tavallista rennommin ja tämä asu on taas erinomainen esimerkki siitä!

Mitäs siellä puolen ruutua tykätään tästä asusta? 

8 kommenttia:

  1. Todella ihana asu. Niin rento ja yksinkertainen, mutta kuitenkin näyttävä ja kaunis <3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla että tykkäsit! ♥

      Poista
  2. Siis tosi ihana asu! Pukisin ton vaikka heti päälle itsekin, ihanan rento mutta samalla tosi näyttävä! Mun oli pakko heti mennä tsekkaan jos näkisin tuon hameen bikbokin sivuilla heh, mut en kyllä löytänyt... Itsekin oon ihastunut tuon mittaisiin hameisiin ja mekkoihin. :-)



    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva tietää että tää asu oli sun mieleen! :) Höh, toivottavasti jossain liikkeessä olisi näitä vielä jäljellä...

      Poista
  3. Hei tosi kaunis asu, mä ehkä vähän rakastuin tuohon hameeseen! ♥

    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Viimeinen kuva on niin ihana! Tykkään tosi paljon sun kuvista ja tyylistä :)

    VastaaPoista