19. maaliskuuta 2016

OOTD / ALL BLACK

IMG_7362 IMG_7509 IMG_7455 IMG_7378 IMG_7274 IMG_7434 IMG_7305 Takki Bikbok / Housut Vila / Paita Bikbok / Kengät Adidas / Kello Marc Jacobs /
Laukku By Malene Birger / Aurinkolasit Gina Tricot

Asukuvat ovat tänä vuonna jääneet aika vähälle, joten eiköhän ole aika korjata asia! Mä en ole aiemmin viihtynyt kokomustassa vaatetuksessa, mutta tänä vuonna olen alkanut lämpeämään sillekin. Tämän tapaisessa asussa on tullut kuljettua viime aikoina harva se päivä. Tykkään nimittäin niin paljon tuosta nahkahousujen, mustan ja Malene Birgerin laukun yhdistelmästä! Iskeekö teihin tämä asu tai ylipäätänsä kokomustat asut?

17 kommenttia:

  1. Oi ihan sairaan kiva asu! Ihanasti oot yhdistelly kaikki materiaalit ja valkoinen asusteissa tuo piristystä sopivasti muuten mustaan kokonaisuuteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Valkoinen todella piristää muuten mustaa asua :-)

      Poista
  2. Iskee! Tositosi kiva asu :-) Itsekin oon vasta vähän aikaa sitten alkanut lämmetä kokomustille asuille itseni päällä ja nyt pukeudun kokomustaan melkein koko ajan :D

    http://saralinall.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla että muillekin on käynyt näin! :-D

      Poista
  3. Kokomustat asut ovat niin mun makuun! Siis silloin, kun käytetään erilaisia materiaaleja, muuten voi olla vähän tylsä, mitä tää sun asu ei mun mielestä ollut. Nuo pöksyt on ihanat! Oon pitkään miettinyt, jos pitäis itsekin hankkia tuollaiset kiiltävätnahkapöksyt, mutta vielä en oo saanut sitä aikaiseksi. :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan eri materiaalien yhdistely tekee kokomustistakin asuista mielenkiintoisia :-) Suosittelen todella hankkimaan nahkapökät, tuovat tylsäänkin asuun vähän eloa! :)

      Poista
  4. Ihanaa, mustaa! Oon niin mustan ystävä kun olla ja voi :D Tosi kiva asu, oon jopa lämmennyt tolle laukulle, kun pidin sitä ensin rumana..!
    Emmiannabella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että musta pukeutuminen on sun mieleen! :-)

      Poista
  5. Tää on niin nätti asu, ja kokomusta asu kyl toimii aina!

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Kiitos, ne ovat ihan lempparipökät :)

      Poista
  7. Todella nätti asu! Rakastan kokomustia asuja yli kaiken :D


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Itsekin olen pahasti ihastunut kokomustiin asuihin :-D

      Poista
  8. Kokomusta näyttää tosi tyylikkäältä! Ja nuo valkoiset addun kengät "keventävät" kokonaan mustaa asua kivasti! :)

    Keep it Simple ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkoiset kengät todella piristävät kivasti muuten mustaa asua :)

      Poista