5. marraskuuta 2015

PÖRRÖTAKKI

IMG_3952 IMG_3875 IMG_4009 IMG_3946
IMG_3963
IMG_3908 IMG_3835 IMG_3993
IMG_3954 Karvatakki Zara / Neule Mango / Housut Vila / Laukku Mango / Kello Michael Kors / Kengät Dinsko

Ihanaa torstaiaamua! Mun torstaipäivä alkaa taas vaihteeksi bussissa istumalla. Tällä kertaa suuntaan Tampereen lähettyville mun vanhempien luokse. Parin tunnin bussimatka on siis hyvä kuluttaa postausta kirjoitellessa ja kuvia läpikäydessä.

Näissä kuvissa saatatte huomata jotain hyvin epäminämäistä, nimittäin kiharretut hiukset! Mua on jo pidemmän aikaa kyllästyttänyt mun hiukset. Vielä en ole uskaltautunut kampaajalle värjäyttämään mun tukkaa, joten kokeilen nyt epätoivoisesti tuoda hiuksiin vaihtelevuutta laittamalla niitä vähän eritavalla. Olen oikeasti todella laiska laittamaan hiuksiani, sillä en ensinnäkään oikein osaa tehdä mitään kovin erikoisia kampauksia :-D Lisäksi mulla sattuu myös aina olemaan hirveä kiire ulos lähtiessä, joten aamuisin hiuksien laittoon ei jää hirveästi aikaa. Näidenkin kiharalaineiden tekoon mulla upposi aikaa reipas puolituntinen. Näistä syistä olen aina tyytynyt pitämään hiuksia poninhännällä, letillä, nutturalla tai ihan vaan auki, sen kummemmin niitä laittamatta. Mun omat hiukset on luonnostaan myös aika suorat, joten kiharat eivät oikein tahdo pysyä mun hiuksissa. Nämäkin kiharat pysyivät tunnin verran kiharana ennenkuin ne taas suoristuivat tikkusuoriksi... Onko teillä heittää mitään kikkoja tai tuotteita, jolla saisi hiukset pysymään kiharalla? Entä mitäs mieltä ootte itse asusta? 

10 kommenttia:

  1. Ihana asu! Ja painin itekin ton kiharaongelman kanssa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ääh harmi että sullakin on sama ongelma...

      Poista
  2. Mulla ei kans pysy kiharat vaikka omat hiukset on luonnonkiharat(tai laineikkaat) :D En ymmärä mikä siinä on, mutta jos tarkotuksella kiharran hiukset niin sitte ne suoristuu! Tosi jännää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaapas oudolta! :-D Näiden kiharaongelmien kanssa taitaa nähtävästi painia moni muukin...

      Poista
  3. tosi kiva toi asu, ja toi takki on niin ihana ! <3

    hei mä tein just blogiini postauksen miten mä saan kiharat pysymään :) mulla on kans liukkaat hiukset ja monta vuotta koitin saada kestäviä kiharoita mut turhaan. Nyt mä oon vihdoin löytänyt vinkit ja tuotteet millä saan hiukset pysymään kiharoina, käy ihmeessä lukemassa mun postaus jos siitä ois jotain apua:

    http://ennnimaria.blogspot.fi/2015/11/miten-saa-kestavat-kiharat.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Ja kiitti tosi paljon vinkistä, mä käynkin heti tsekkaamassa sun postauksen! :-)

      Poista
  4. Moikka! Ihanaa, kun linkkasit blogisi mun linkkaa blogisi -postaukseen, aloin juuri käymään linkattuja blogeja läpi ja jäin ihan koukkuun! Pakko liittyä lukijaksi ;) Ihania postauksia ja kuvia toinen toisensa jälkeen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh kiitos paljon ihanasta kommentista! ♥

      Poista
  5. Ite teen sellaset ihanat pörrökiharat niin, et vedän tukan ponnarille, kiharran 3-4 osioo pitämällä kiharrinta 20-30 sek, ja annan "jäähtyä" ponnarilla. Sit vaan lakkaa ja ponnari auki, huljuttelen hiuksia ja suihkutan viel vähä lakkaa, ja pysyy koko päivän! 🙈 Mut jos on liukkaampi tukka niin puristele vähän vahaa ja sit lisäks lakkaa ni pitäs pysyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkeistä! :-) Mulla on tosiaan aika liukas hiustyyppi, joten täytyy joskus kokeilla laittaa tota vahaa!

      Poista