3. marraskuuta 2015

OCTOBER FAVORITES

IMG_1536
Sateisina päivinä mun jalat ovat pysyneet kuivina Hunterin kumisaappaissa. Vaikka tämän vuoden lokakuussa ei satanut kovin monena päivänä, ovat nämä kumpparit silti syksyn ehdottomat suosikkikengät!

IMG_3815Koleina syysiltoina ja -aamuina on tullut juotua useita kertoja kuumaa kaakaota. En jostain syystä juo kovin paljon kuumia juomia kesäisin, mutta syksyisin teetä ja kaakaota tulee juotua harva se päivä.

IMG_3581 Esittelin hetki sitten mun tämän hetken suosikkihuulipunat, mutta tässä vielä erikseen yksi lokakuun suosikkisävyistä. Macin Creme Cup -huulipuna antaa huulille hennon vaaleanpunaisen sävyn.

IMG_2668 Viime kuussa asukuvien kuvailu jäi vähän vähemmälle parin viikon blogilomailun vuoksi... Tässä kuitenkin lokakuun lempparein asukokonaisuus!

IMG_3774Mun kynnet ovat olleet viime viikkoina poikkeuksetta lakattuna tällä ihanalla Essien Eternal Optimist -kynsilakalla. Tumman nude kynsilakka on täydellinen sävy syksyyn!

IMG_3621
Lokakuussa tuli juhlittua mm. synttäreitä, mutta suosikkitapahtuman voiton vie Blogger's Inspiration Day.

IMG_261020-vuotispäivänäni poikaystävä toi mulle yllätykseksi Ben&Jerry's What-a-lotta Chocolate -jäätelöä, joka on ihan tajuttoman hyvää! Tosin edes tällainen pahemman luokan suklaahiiri ei pysty syömään tätä kovin paljoa kerralla haha.

IMG_3787 Lokakuun suosikkibiisin paikan vie Donkeyboy - Lost, joka soi mulla kotona ja autossa kaiuttimista taukoamatta.

Taisin kesällä kirjoitella, miten tällaiset kuukauden suosikit -postaukset eivät ole ihan mun juttu. Kuten varmaan huomaatte, tulin toisiin aatoksiin ja tänään teki mieli yrittää väsäillä tällaista postausta vähän paremmalla onnella! Mitäs piditte näistä mun lokakuun suosikeista? :-)

12 kommenttia:

  1. Oi ihanan sävynen toi kynsilakka!! :) Ja toi jätski näyttää törkeen hyvältä, nami! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin! :-) Toi jäätelö myös maistuu niiin hyvältä, kannattaa maistaa joskus!

      Poista
  2. Tosi kiva postaus! Noi Hunterin saappaat on kyllä aivan ihanat :)

    VastaaPoista
  3. Mistä toi takki on? :)

    VastaaPoista
  4. Mä en kestä sulla on aina niiiin upeita kuvia, kiva postaus muutenkin! Sun blogin ansiosta mulla on tullut vähän sellanen fiilis että mun on pakko hankkia Hunterin saappaat, niin ihanat ♥

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos paljon! ♥ Heh, kannatan kyllä hankkimaan Hunterit jos vähänkin mieli tekee :-D Niin kätevät ja tyylikkäät saappaat!

      Poista
  5. Musta tää oli tosi kiva! Tee vain jatkossakin aina jos siltä tuntuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kiva että tykkäsit :-) Veikkaan että tuun tekemään tällaisia jatkossakin!

      Poista
  6. Ihanat kuvat ja nätti ulkoasu muutenkin! Mulla on itsellä tässä kuussa löytynyt uudet kynsilakkalempparit Lumenen Gel effect -lakoista, joista yksi on aika samantyylinen kuin toi Essie, mutta vähän korallisempi mun silmään. Ja sama juttu myös noiden kuumien juomien kanssa, syksyllä oon varsinainen teen suurkuluttaja :')

    http://aavistusonnea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :) Itsekin kokeilin hetki sitten Lumenen Gel Effect -lakkoja ja ne kyllä nousi lemppareiksi Essien kynsilakkojen rinnalle! Tee kyllä sopii erinomaisesti koleaan syksyyn ♥

      Poista