10. marraskuuta 2015

MARRASKUULTA X 7

IMG_3762 Olen löytänyt viimeisen parin kuukauden aikana vaatekaupoista muutamiakin kivoja juttuja. Olisitteko kiinnostuneita näkemään ostospostausta? :-)
  IMG_4043 Täällä fiilistellään jo malttamattomana joulua ♥ Mun tekisi mieli koristella koti jo nyt kaikilla mahdollisilla joulukoristeilla, mutta toistaiseksi tämä valoilla koristeltu pikkukuusi saa riittää. Meidän parveke näytti syksyn tullen niin tyhjältä, kun kaikki viherkasvit täytyi siirtää kylmien säiden myötä sisälle. Pikkukuusi tuo joulutunnelman lisäksi myös vähän eloa parvekkeelle!
  IMG_4015
Pientä välipalaa ennen salille suuntaamista!

IMG_3948Rrrakastan tuota vaaleaa karvatakkia ja se päällä onkin tullut kuljettua viimeaikoina todella paljon.
  IMG_4012
Joonatan kiikutti meille yksi päivä tällaisen kivan metallikorin. Vielä pitäisi kaivaa kaappien perältä tähän joku sopiva viltti esille.

IMG_4059Tänään tuli herkuteltua pitkästä aikaa raikkaalla mangofruitiella, nam!

IMG_4025
Taidan tulla vähän jäljessä, mutta olen hiljalleen alkanut ihastua khakinvihreään. Olen aina ollut sitä mieltä, että vaatteissa khakinvihreä ei ole mun juttuni. Viimeaikoina olen kuitenkin alkanut muuttamaan mieltäni sen suhteen ja niimpä vaatekaappiini rantautui ensimmäinen khakinvihreä vaate.

10 kommenttia:

  1. Oi toi hattu näyttää tosi kivalta! Myös toi joulukuusi on aika söpö! :'> Mä myös ootan jo innolla joulua enkä millään malttais olla laittamatta jo kaikkia joulujuttuja esille! Voi joulu tule jo! <3

    http://katja-dontdreamlive.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi pikkukuusi on kyllä niin suloinen :-D Ihana kuulla että siellä on muitakin jouluintoilijoita!

      Poista
  2. Eeeehdottomasti ostospostausta! :-) Ihania kuvia!

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Täytyy siis laittaa ostospostausta tulemaan! :-)

      Poista
  3. Tosi kiva postaus, ja joo laita ihmeessä ostospostausta tulemaan, sulta kun saa aina niin paljon inspistä omiinkin hankintoihin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti :-) Ostospostausta on siis tulossa piakkoin!

      Poista
  4. Sulla on aivan ihana blogi! Raikas, laadukas ja kaunis ♥ Luin monta postausta taaksepäin ja liityin lukijaksi :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ♥ Ihana kuulla että mun blogi oli sun mieleen! :)

      Poista
  5. ehdottomasti ostospostaus ! ja aivan ihania kuvia tässäkin postauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostospostausta on tulossa vielä tänään ;-) Kiitos paljon ♥

      Poista