11. marraskuuta 2015

4 FALL OUTFIT IDEAS

Asu1
1. Tänä syksynä pinnalla on tuntunut olevan over-knee saappaiden ja neulemekkojen yhdistelmä. Itse en ole aiemmin piitannut ylipolvensaappaista, mutta tänä vuonna olen alkanut lämpeämään niillekin. Etenkin pitkien neulemekkojen kanssa saappaat näyttävät niin kivoilta!


#5
2. Pastelliset ja hempeät värit mielletään usein kevääseen, mutta mun mielestä vaaleiden sävyjen kombo toimii hyvin myös syksyllä! 

4#
3. Tähänkin kollaasiin oli pakko ujuttaa mukaan Chloén Drew -laukku, joka on vaan niin söötti ♥ Laukun ympärille valikoitui viininpunaista, nahkaa, harmaata ja kultaisia yksityiskohtia.

gold

4. Viimeisin asu koostui pitkästä beigestä takista, korkeista nyörikengistä, mustasta ja kultaisesta.

Mä päätin viettää osan mun illasta Polyvoren parissa kooten nämä muutamat syksyiset asut. Näistä neljästä asusta omaksi lempparikseni taitaa nousta numero 1. Lähinnä siksi, että olen tällä hetkellä niin tykästynyt neulemekkoihin ja over-knee saappaisiin. Mikä näistä asukollaaseista oli teidän lempparinne? :)

8 kommenttia:

  1. Kivoja kokonaisuuksia! Lemppareita ehdottomasti 2 ja 4, kun lähes aina itse tulee korkkareita vaan käytettyä ;) Olis muuten kätevää, jos laittaisit suoraan mistä mikäkin tuote on ja linkin sinne sivulle niin tietäisi heti ja pääsisi sivulle katsomaan :) Nytkin esim halusin tietää mistä toi 2 kokonaisuudessa oleva takki oli, mutta piti klikata ensin polyvoreen ja sieltä kaivaa se! Itsekin tykkään laittaan aina valmiiksi, kun polyvoresta laitan kollaaseja blogiini niin on lukijoillekkin mukavempi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva että löysit suosikkisi! :-) Ja hei kiitti tästä vinkistä! Mä taidankin heti alkaa selvittämään miten näihin saisi liitettyä linkit mukaan :-D

      Poista
  2. Voisin valita noi kaikki! Sulla on ihan mahtava tyylitaju :)

    VastaaPoista
  3. ihanan klassisia asuja! ♥ omaksi lemppariksi nousi tuo kolmonen :) oon jotenkin tykästynyt niin nahkan ja viininpunaisen yhdistämiseen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että löysit näistä lempparin! Nahka ja viininpunainen sopii kyllä niin hyvin yhteen ♥

      Poista
  4. viimeisen oli mun lemppari vaikkakin kaikki olivat tosi kivoja ! :)

    VastaaPoista