25. lokakuuta 2015

OOTD / CAMEL COAT

IMG_2668 IMG_2828 IMG_2787 IMG_2924 IMG_2911 IMG_2641 IMG_2902 Takki Vila / Paita Bikbok / Housut Vila / Laukku Michael Kors / Kengät Nike
Kello Michael Kors / Rannekoru Marc By Marc Jacobs



Nyt vuorossa olisi hyvinkin syksyisiä asukuvia! Kuvissa näkyvän takin löysin ihan hetki sitten Vilasta. Olin etsinyt pitkää kamelinruskeaa takkia viime syksystä asti ja nyt vihdoinkin löysin sellaisen. Takin ympärille olen kehitellyt mielessäni jo monen monta kivaa asuyhdistelmää, enkä malta odottaa että pääsen toteuttelemaan niitä. Tuo takki tulee siis todellakin juurtumaan mun päälle! Mitäs te pidätte itse asusta? 

14 kommenttia:

  1. Oi ompa ihana asu ja tuo takki ♥ Pitäis itsellekkin kotiuttaa saman tyyppinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Siitä vaan etsimään itselle samankaltaista takkia! :)

      Poista
  2. Ihanan sävyinen toi takki! Ja tosi kivasti sopii valkoset asusteet siihen kaveriks. :>

    VastaaPoista
  3. Ihana takki! Oon itsekin harkinnut ostamista, koska kuten sanoitkin, sen ympärille keksii kyllä vaikka minkälaisia yhdistelmiä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tällainen takki sopii hyvin kyllä tosi moniin asuihin :-)

      Poista
  4. Voi tuo takki on ihana, oon ettinytkin just tollasta tuon värisenä mutta kun sopivaa ei löytynyt niin päädyin sitten mustaan mutta ihana sekin on :) nyt vain vielä metsästämään tuollaista ! Ihana asu myös kokonaan ja oot kyllä hurjan kaunis ♥ täytyy myös sanoa, että mä tykästyin kovasti tuohon banneriin, nyt vasta kiinnitinkin siihen kunnolla huomiota, ihana !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon aivan ihasta kommentista ♥ Tällainen takki olisi kyllä tosi kiva myös mustana! Itse olen vähän alkanut haaveilemaan jostain harmaasta versiosta :-D Kiva kuulla että tää banneri on sun mieleen! Pelkkä teksti alkoi tuntua vähän liian tylsältä, joten ajattelin tän kuvallisen bannerin tuovan vähän mielenkiintoa ulkoasuun :)

      Poista
  5. Kivoja kuvia ja tosi ihana toi takki! Ihania kontrasteja tässä mustan, valkoisen ja tuon kamelinvärisen takin välillä. Ja kun kerran niitä asuja olet jo suunnitellut, niin mua ainakin kiinnostais nähä toi takki yhdistettynä vaaleampaankin asuun :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Kiva tietää että sua ainakin kiinnostaa nähdä lisää asukuvia tän takin kanssa, niitä on nimittäin tulossa vielä! :)

      Poista