2. lokakuuta 2015

NEW IN: BEAUTY & MAKEUP

Viimeksi taisin esitellä mun meikkiostoksia loppukeväällä, joten eiköhän olisi taas aika tulla näyttämään muutamia meikkipussin uutukaisia! Suurin osa näistä ostoksista on tehty jo alkukesällä Tukholmassa, mutta mukana on myös ihan Suomessakin tehtyjä ostoksia.

IMG_9510 Tukholman Sephorasta tarttui mukaan pari Too Facedin tuotetta. Ensimmäisenä esittelyssä on Too Facedin Shadow Insurance -silmämeikin pohjustusvoide. Mulla on ennen ollut käytössä Lumenen vastaava tuote, mutta se ei oikein ajanut asiaansa. Tämä Too Facedin pohjustusvoide peittoaa siis ainakin Lumenen version ihan täysin. Alkukesällä ostin kokeiluun Maybellinen Baby Skin Instant Pore Eraser -kasvojen pohjustusvoiteen, joka on oikeastaan ihan hyvä!
  IMG_6776Toinen ostos Sephorasta oli Too Facedin Melted -huulipuna sävyssä Marshmallow. Näissä Melted -huulipunissa sävyvalikoima oli ihan mielettömän herkullinen! 
  IMG_9463Tukholmassa pääsin myös käymään Gallerian -kauppakeskuksessa sijaitsevassa pienessä Nyxin liikkeessä. Sieltä mukaan lähti Nyxin Soft Matte Lip Cream sävyssä Abu Dhabi, joka on aivan täydellinen mattainen tumma nude.
  IMG_9038IMG_9033 Sitten tämän postauksen lemppariostokseen! Multa löytyy ennestään jo Naked 2 -paletti, joka on ollut yksi parhaimmista meikkihankinnoistani ikinä. Olin jo jonkun aikaa kaipaillut lämpimämmän sävyistä palettia, joten päädyin ostamaan Urban Decayn Naked 3 -luomiväripaletin. Paletissa on kauniita ruusukultaisia sävyjä, joista suosikeiksi nousivat sävyt Strange, Burnout, Limit ja Trick  Harmi vaan, että tässä paletissa oli pigmentin suhteen parikin pettymyksen tuottanutta sävyä...
  IMG_9522Kesällä mulla on ollut käytössä tämä L´Orealin Nude Magique CC-voide. Ihan kelpo tuote, mutta en taida ostaa loppuneen tilalle enää uutta samanlaista. Pian hakusessa olisi siis taas uusi meikkivoide. Onko teillä suositella jotain hyvää kevyttä meikkivoidetta? :)
  IMG_6858IMG_9962Nyxin pikkuliikkeestä mukaan lähti pari uutta poskipunaa, sillä edelliset poskipunani eivät olleet enää ihan parhaimmasta päästä. Ylempänä on Nyxin Baked Blush sävyssä Wanderlust ja alempana Nyxin poskipuna sävyssä Mocha Mocha.
  IMG_2215Tänään kauppareissulta tarttui mukaan korallinen Lumenen Gel Effect -kynsilakka sävyssä Auringonkehrä. Olen jo pitkään halunnut kokeilla kyseisiä kynsilakkoja, sillä monet ovat näitä niin kovasti kehuneet. Lakkasin kynnet tällä kynsilakalla juuri hetki sitten ja ainakin tämä vaikuttaa nyt jo ihan lupaavalta!
  IMG_0713IMG_0692Mulla on ollut ostoslistalla jo pitkään muutamat uudet meikkisiveltimet. Tukholmasta löytyi uusi kultainen Real Techniquesin Bold Metals puuterisivellin ja normaalia mallia oleva poskipunasivellin. Luomivärisiveltimiä en Ruotsista löytänyt, joten kotiin päästyä tilaukseen lähti Real Techniquesin Starter Set -luomivärisivellinsetti.

Kertokaa ihmeessä mitä piditte näistä meikkiostoksista! 

14 kommenttia:

  1. Mistä tilasit noi real techniquesin siveltimet :)?

    VastaaPoista
  2. Oi ihania ostoksia! :>

    Mullakin on toi Maybellinen primer ja petyin siihen tosi paljon...:/ ei vaan sopinut mulle, harmi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että pidät! :-) Itsekin odotin primerilta ehkä vähän enemmän, mutta onneksi se toimii itselläni ihan hyvin. Harmi ettei se sopinut sulle :(

      Poista
  3. Oon käyttänyt jo monta vuotta Lumenen CC-voidetta ja oon tykännyt siitä hirmuisesti, ainakin omaan käyttöön se on kevyt ja silti riittävän peittävä :)

    VastaaPoista
  4. moikka, olit linkannu blogis mun "linkkaa blogisi" postaukseen ja päädyit olee yks mun suosikki blogeista :-)
    tästä linkki postaukseen: http://aurorarebecca.blogspot.be/2015/10/linkkaa-blogisi-suosikit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla, kiitos! Käyn tsekkaamassa postauksen :)

      Poista
  5. mulla noi lorealin BB ja CC-voiteet ei ole pysynyt yhtään naamassa: jos naama joutui kosketuksiin käsien tai vaatekappaleen kanssa niin ne voiteet tarrautui siihen. takin kaulus olikin ihan järkyttävän näköinen tuota käyttäessä, meikkivoiteessa siis täysin.

    itse olen käyttänyt rimmelin match perfection meikkivoidetta (sininen korkki). sävyvalikoima laaja ja löytyy todella vaaleitakin. peittävyys yhdellä kerroksella on juurikin sellainen kevyt. toisella kerroksella saa lisää peittävyyttä. suosittelen kokeilemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannut saman, Lorealin meikkivoide tarttuu vaatteisiin kyllä todella herkästi... Tuo Rimmelin meikkivoide kuulostaa hyvältä, kiitos vinkistä! :)

      Poista
  6. Ostin kesällä Sephorasta ton naked kolmosen ja petyin suuresti tohon pigmenttisyyteen...tohon hintaan nähden pitäs olla pigmenttisiä värejä, jotka ei varise heti kun levittää silmään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävää että sullakin on ollut samanlaisia fiiliksiä tuon paletin suhteen :( Naked 2 -paletissa jokainen sävy oli todella pigmenttinen, joten oli kyllä pieni pettymys huomata että kolmosessa niin ei ollut ihan jokaisen kohdalla...

      Poista
  7. Joko olet kokeillut Lancomen Nude Miracle-meikkivoidetta? Se jos joku on aidosti kevyt meikkivoide ja koostumus on hyvin nestemäinen, mutta jättää matan, hyvin kevyen lopputuloksen. Laivalla maksoi 36,50€, joten tottakai arvokkaampi kuin rimmelit ja sellaiset mutta näyttääkin jo ihan erilaiselta meikkipohjalta. Toinen mitä oon käyttänyt on Diorin Star:ia ja YSL perfect touch-voidetta. Aivan supereita molemmat myös, mutta nukkemaisempi ja peittävämpi kuin toi Lancomen Nude Miracle. Edullisimmista en suosittele ainakaan Goshin meikkivoidetta... Ei toimi mun iholla useista kokeiluista huolimatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pariakin eri Lancomen meikkivoidetta olen katsellut, mutta niissä on harmikseni käytetty sellaisia aineita joille olen allerginen :( Juuri tuosta Lancomen Nude Miraclesta olen kuullut paljon hyvää, mutta täytyy tosiaan omalta osaltani se unohtaa. Täytyykin katsella näitä kahta muuta mainitsemaasi meikkivoidetta, joten kiitos vinkeistä! :)

      Poista