26. lokakuuta 2015

LATELY

IMG_3067 IMG_3131 Sain synttärilahjaksi mm. nämä kauniit Ted Bakerin nahkahanskat, Lexingtonin kahvikuppeja ja keittiöpyyhkeen sekä Pariisin matkan. Etenkin tuo Pariisin matka oli kyllä aivan ihana yllätys!  Olen haaveillut Pariisissa käymisestä todella pitkään ja nyt vihdoin ja viimein sekin haave toteutuu.
  IMG_3249Pientä esimakua tämän päiväisestä asusta, joka koostui hyvin simppeleistä ja klassisista vaatekappaleista.
  IMG_2599Veljeni oli hetki sitten käymässä Singaporessa ja toi mulle sieltä tuliaisiksi Too Facedin Melted huulipunan sävyssä Coral. Tässä on niin herkullinen korallinpunainen sävy!

IMG_3113
Meidän koti on tällä hetkellä täynnä ihania kukkakimppuja ♥ Kukat piristävät kodin yleisilmettä kyllä niin kivasti.
  IMG_3389Ja tältä näyttää mun ilta tällä hetkellä, postauksen kirjoittamista kynttilänvalossa lämpimän viltin ja raikkaan smoothien kanssa.

12 kommenttia:

  1. Oi, en malta oottaa kuvia Pariisin reissulta! ♥ Mäkin oon käynyt siellä, mut siitä on niin kauan, että voisin lähteä vaikka heti uudestaan. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pariisin reissun kuvia saa odotella vielä vähän aikaa, sillä reissuun lähdetään vasta ensi vuoden puolella :-D En millään malttaisi odottaa paria kuukautta!

      Poista
  2. Älyttömän kauniita kuvia <3 Nuo Lexingtonin mukit on niin ihanat, joku päivä miekin vielä hankin nuo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Nuo mukit on kyllä niiin kivoja!

      Poista
  3. Voitko ottaa tuosta huulipunasta kuvia huulilla? Ja kertoa mielipiteitäsi siitä muutenkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai voin! Sainkin tästä mieleeni kivan postausidean, jonka voisin toteuttaa ihan piakkoin :-)

      Poista
  4. Oi teidän koti näyttää aina niin ihanalta <3 Ja ihan täydellisiä lahjoja olet saanut!

    VastaaPoista
  5. Ihanat kuvat, sä saat ikuistettua ne niin kivasti :-)

    VastaaPoista
  6. Oh my nuo hanskat ♥ Oon ihan hulluna Ted Bakeriin, mun on pakko saada noi! Ja sitä piti kysyä että hei onko noi smoothiet hyviä? Mun on tehnyt mieli ostaa vaikka kuinka monta kertaa mutta en oo ikinä raaskinut kun noi valmis smoothiet ei oo ollut koskaan kauheen hyviä!

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä toinen, joka on myös ihan rakastunut Ted Bakeriin ♥ Itsekään en pahemmin välitä valmissmoothieista, mutta nämä Frooshin smoothiet ovat kyllä tosi hyviä! Itse tehdyt smoothiet ovat kuitenkin mun mielestä aina olleet kaikkein parhaimpia :-D

      Poista