24. lokakuuta 2015

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

IMG_2584 IMG_2847 2 IMG_2586 Tänään ollaan vietetty mun 20v. synttäreitä! Mitään sen erikoisempaa ei tämän päivän ohjelmaan ole kuulunut, sillä tarkoituksena on ollut viettää ihan vaan rentoa synttäripäivää. Päivän aikana mua on kuitenkin piristänyt niin pinkki ruusukimppu, jäätelöllä herkuttelu kuin ihanat synttäritoivotukset ♥ 

Asiasta toiseen, pahoittelen tätä odottamatonta parin viikon blogitaukoa. Jostain syystä bloggerin avaaminen tuntui hirveän hankalalta, sillä tää blogi on stressannut mua viime aikoina tosi paljon. Se johti siihen, ettei inspiraatiota blogin suhteen oikein löytynyt. Parin viikon tauon jälkeen alkaa tuntua vihdoinkin siltä, että olen löytänyt sitä kaivattua inspiraatiota kuvaamisen ja postauksien suhteen. Pieni tauko teki siis hyvää ja nyt olen taas postailemassa vähän reippaammalla tahdilla! :-)

10 kommenttia: