7. lokakuuta 2015

AUTUMN VIBES

IMG_2458 IMG_2480 IMG_2386 IMG_2335 IMG_2487 IMG_2298 Takki & Laukku Zara / Paita Gina Tricot / Housut Vila / Kengät Nike / Kello Michael Kors

Ihanaa keskiviikkoa!  Pitkästä aikaa olisi vuorossa asukuvia. Kuvat on napattu tänään, joten tällä kertaa asukin on vähän syksyisempi kuin viime kerralla. Löysin kaapinpohjalta tuon mustan Zaran laukun, joka on ollut aikoinaan yksi mun lempparilaukuista. Jostain syystä sitä ei ole tullut käytettyä pitkään aikaan, joten päätin korjata sen virheen heti tänään. Laukun kaveriksi valikoitui trenssitakki, nahkahousut ja valkoiset tennarit. Yksinkertaista, mutta mun mielestä sitäkin toimivampaa! Mitäs mieltä te olette tästä asusta?

10 kommenttia:

  1. Oi että miten ihana takki, jotenkin tosi ajaton ja klassinen ♥ Onkohan noita vielä kaupoissa? :-)

    http://aboutmylife-peppi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Takki on ostettu viime talvena, mutta oon kuitenkin nähnyt Zarassa samoja/samantapaisia takkeja ihan hetki sitten! :-)

      Poista
  2. Wää, ihana asu! Oon kuolannut noita Niken valkosia kenkiä sairaan kauan, ja salaa kadun, että ostin ne mustana enkä valkosena. Noi on jotenkin niin paljon raikkaammat ja kivemmat! :) Mulla on myös noi Vilan housut, ihan parhaat päällä<3

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos :-) Voi älä turhaan kadu, ne mustat on myös tosi kivat! Noi Vilan housut on kyllä ihan parhaat ♥

      Poista
  3. Oi ihana asu! Noita kenkiä oon katsellut itsekin ja pohdin nyt noiden ja addun samankaltaisten välillä :D vaikeita päätöksiä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Itsekin haaveilin näiden lisäksi Adidaksen Stan Smitheistä, mutta päädyin lopulta sitten näihin :-D

      Poista
  4. Ihanan raikas ja simppeli asu :-)

    VastaaPoista