5. syyskuuta 2015

WHITE

IMG_9678 IMG_9922 IMG_9851 IMG_9914IMG_9696 IMG_9815 IMG_9772 IMG_9800 IMG_9894 Neule Pull&Bear / Hame H&M / Kengät, laukku & kello Michael Kors

Tässä muutama kuva tämän päiväisestä lookista! Vaikka kuvat eivät onnistuneet ihan halutulla tavalla, niin mun oli ihan pakko julkaista nämä edes vähänkin onnistuneet otokset. Kuvissa mulla pistää ikävästi silmään vinossa oleva laukku, karmea hiuspäivä ja huonosti aseteltu neule :-D Lisäksi jostain syystä näistä kuvista tuli sumeita, kun latasin ne flickrin kautta blogiin... Mutta itse asusta tykkään hurjan paljon, joten ei anneta pienien epäkohtien häiritä!

Huonosta hiuspäivästä puheenollen, tuo tukka kaipaisi tosiaan jotain muutosta. Olen viimeksi ollut kampaajalla viime joulukuussa, joten ehkä olisi jo korkea aika istua kampaajan penkkiin. Hiusten väri on kärsinyt parin aurinkoisen reissun aikana ihan kiitettävästi ja hiusten muotokin on ihan kadoksissa. Mulla vaan ei ole harmainta aavistustakaan siitä, mitä haluaisin tehdä hiuksilleni. Olen pähkäillyt mielessäni ombrea tai tummanruskeaa tukkaa, mutta en vain osaa päättää näiden väliltä. Olisiko teillä jotain vinkkejä tai ideoita tähän tukkaan? Entä mitä piditte tämän päiväisestä asusta? :)

6 kommenttia:

  1. Ihana asu, tosin niin on sun kaikki asut mun mielestä! :-D Mut tää on jotenkin ihanan hempeä ja kesäinen, tykkään superisti! Ja tosta tukkajutusta mä kannatan Ombrea :> Vaikka molemmat kyllä varmasti sopisi sulle, oon itellenikin tota ombrea miettinyt monesti, mutten oo kertaakaan uskaltanut toteuttaa...

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih voi kiitos! :) Itsekin tykästyin tässä asussa juuri tuohon hempeyteen. Hei kiitos myös tästä mielipiteestäs tähän mun tukkaongelmaan! Toi ombre olisi siitä hyvä, että se näyttäisi varmaan vähän luonnollisemmalta kuin pelkästään tumma tukka. Siitä vaan itsellesi toteuttelemaan sitä, sopisi sulle varmasti hyvin! :-)

      Poista
  2. Niin upea olet ja ihania kuvia!!<3 Itse sitä vaan kiinnittää helpommin huomiota kaikkiin pieniin epäkohtiin mitä muut tuskin huomaavat ollenkaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olipa ihanasti sanottu, kiitos! ♥ Tuo on kyllä ihan totta :)

      Poista