13. tammikuuta 2015

NAKED 2 PALETTE

IMG_7701 IMG_7682 IMG_7678 IMG_7693 IMG_7706
Posti yllätti mut tänään ihanalla yllätyksellä, nimittäin Urban Decayn Naked 2 -luomiväripaletilla! Tilasin paletin jo pari viikkoa sitten BeautyBaysta ja hintaa sillä oli noin 50 euroa. Nopean testauksen jälkeen olen sitä mieltä, että paletti on tosiaan kaiken hehkutuksensa ansainnut. Sävyt ovat todella pigmenttisiä ja ennen kaikkea paletista löytyy aivan täydelliset värisävyt. Erityisesti ihastuin sävyihin Half baked, Snakebite, Verve ja YDK 

14 kommenttia:

  1. Voi, mä niin haluisin ton paletin! Mun lompakolle toi tulis tosiaan turhan kalliiksi, vaikka onkin varmasti hintansa väärti!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan tää on aika kallis luomiväripaletiksi, mutta on kyllä mun mielestä sen arvoinen! :)

      Poista
  2. Voi vitsi toi on kyllä pieni unelma! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kyllä on ja suosittelen tätä kyllä ehdottomasti! :)

      Poista
  3. Ompa sulla ihan tosi kiva ulkoasu täällä! :)
    fiiaelina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihan pakko sanoo, et ihana toi marmoritausta noissa kuvissa :D ja hyvin onnistuneita kuvia muutenkin, ihanan valosia!

    Valitsin sun yhdeksi mun suosikkiblogeista, käyhän tsekkaamassa kommenttini blogistasi täällä:
    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva että tykkäät! ♥ Vautsi, käyn tsekkaamassa! :)

      Poista
  5. Hei! Olit yksi mun blogin linkkaa blogisi kisan voittajista! Onnittelut :)

    http://lauraahs.blogspot.fi/2015/01/linkkaa-blogisi-voittajat.html?m=1

    VastaaPoista
  6. Oon valkannut sun blogin linkkaa blogisi postaukseni top vitoseen! Nappaan sun bannerin jos se sopii ja valmiin postauksen voit lukea muutaman päivän sisällä täältä http://idabloggaa.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vauu kiitos hurjasti!! ♥ Ja banneria saa käyttää :)

      Poista
  7. Vautsi onpas sulla ihana blogi! :-) Liityin lukijaksi <3

    www.sofialaurent.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos, ihana kuulla että tykkäät! ♥

      Poista