11. tammikuuta 2015

15 FAKTAA MINUSTA

1. Olen ollut ennen todella nirso ruuan suhteen. Nykyään syönkin melkein mitä vaan ja kokeilen mielelläni uusia ruokia.
2. Haen keväällä opiskelemaan Turun oikeustieteelliseen.
3. Musta on tullut varsinkin oman kodin myötä oikea siivousfriikki. Mitään ylimääräisiä tavaroita, kuten likaisia astioita tai vaatteita ei saa olla näkyvillä, vaan siivoan heti kaikki pois.

42 4. Olen noin 165-166 cm pitkä.
5. Poikaystäväni nimi on Joonatan :-D En ole tainnut vielä kertaakaan mainita sitä täällä!
6. Mulla on hajusteallergia. Käytän silti hajuvettä ja hajusteellisia hiustuotteita, sillä rakastan hyvälle tuoksuvaa kosmetiikkaa.

41 7. Olen harrastanut pianon soittoa, jalkapalloa, cheerleadingia ja ratsastusta. Harrastin myös ihan pikkutyttönä suunnistusta, jonka taisin lopettaa seuraavana päivänä sen aloittamisesta. En nimittäin uskaltanut kulkea metsässä yksin :-D
8. Mun polvet taipuu 15 astetta taaksepäin.
9. Olen aina myöhässä. Oli kyse sitten koulusta, bussiin ehtimisestä tai kaverin tapaamisesta. Aina olen ainakin sen vartin myöhässä, vaikka heräisin miten aikasin tahansa.

44 10. Söin ensimmäisen hampparini 19-vuotiaana ja tarkemmin sanottuna vähän yli viikko sitten uutenavuotena Burger Kingissä! :-D Tosin ensimmäisen kerran maistoin kunnon ravintolassa hampurilaista 18-vuotiaana.
11. Tällä hetkellä asustelen oikeastaan yksin, sillä Joonatan lähti viikko sitten armeijaan.
12. Luonteeltani olen todella kärsimätön.

43 13. Rakastan matkustamista. Olen käynyt elämäni aikana vasta Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Kreikassa, Englannissa, Thaimaassa ja Puolassa. Toivon, että pääsen matkustelemaan ja näkemään uusia paikkoja vielä monta kertaa!
14. Kotiin päässessäni vaihdan samantien farkut ja paidan rentoihin kollareihin, neuleeseen ja pörrösukkiin.
15. En juo kahvia, enkä myöskään pahemmin mitään limsoja tai mehuja. Mieluiten juon aina ihan vaan vettä.

14 kommenttia:

  1. moikka :) olit käyny linkkaamassa sun blogin siihen mun "linkkaa blogisi"-postaukseen, ja valitsin niistä 10 mun lempparia, ja halusin vaan tulla kertomaan et sun blogi pääs mun kymmeneen lemppariin! :) ♥ tein pienen esittelyn sun blogista, voit käydä lukee sen täältä:
    http://andmaybethatsonlyanattraction.blogspot.fi/2015/01/top10-linkatuista-blogeista.html

    VastaaPoista
  2. Haha miten et oo ennen syönyt hampparia! :D Ootko muuten kirjoitellut tosta armeijasta mitään fiiliksiä? Niitä ois kiva lukea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hampparit eivät mun silmiin vaan koskaan näyttäneet mitenkään houkuttelevilta :-D Mun piti oikeastaan viime sunnuntain postaukseen kirjoittaa siitä armeijaan lähdöstä, mutta se kaatui siihen kun en tiennyt yhtään mitä kirjottaisin. Näin viikon jälkeen mun fiilikset on vähän selkeytynyt ja oon tullut siihen tulokseen, että yritän ajatella armeijan niin positiivisena asiana kuin pystyn. Saan tehdä juuri niitä asioita joita itse haluan ja pääsen kokeilemaan ensimmäistä kertaa yksineloa. Toki mulla on hirveä ikävä toista ja kotona on iltaisin oudon hiljaista ja vähän yksinäistä. Harkinnassa muuten on että kirjoittaisin aiheesta joskus oman postauksen! :)

      Poista
  3. Haha toi ysi kohta on kyllä niin totta munkin kohdalla :-D
    Käyppäs vilkasee toki tää postaus, sut on valittu ;-) http://switchblade-babe.blogspot.fi/2015/01/top-4-blogit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hyvä etten ole ainut! :-D Voi vitsit kiitos, käyn tsekkaamassa! ♥

      Poista
  4. Näitä on kyllä niin kiva lukea, kohta 14 pätee kyllä muhun ihan täysin!:D tein itsekin tälläisen postauksen jokunen aika sitten blogissa, joten jos kiinnostaa niin käyhän kurkkaamassa se täältä http://wonderland--life.blogspot.fi/ :) blogis on muutenkin tosi ihana ja vaikutat ihanalta ihmiseltä, joten pitihän sitä jäädä seurailemaan!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista! ♥ Kiva kuulla, että täällä on muitakin mukavuudenhaluisia! :-D Käyn tsekkaamassa!

      Poista
  5. Oi hei ihana tää sun blogi <3 Uusi lukija ilmoittautuu!! :) Mahtavaa, että haet oikikseen! Mun poikaystävä hakee kans nyt keväällä Turun oikikseen, joten oon nyt jo aika paljon saanu kuulla näistä oikis-jutuista ;D

    VastaaPoista
  6. olis mukava jos tosta inttiajasta jotain postailtavaa keksisit, vähän ajatuksia, tekstipainotteisempaa postausta! Toki kuviakin :D nimim. Samassa tilanteessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harkinnassa itseasiassa on, että kirjottaisin siitä ihan oman postauksen! Tosin luultavasti teen sellaisen vasta inttiajan loppupuoliskolla :-D

      Poista
  7. Onpa kiva kuulla, että suunnittelet oikikseen hakemista! Itse tällä hetkellä Helsingin yliopistossa opiskelen oikiksessa ja vaikka heti suoraan kirjotusten jälkeen se kaikki kova lukeminen olikin rankkaa niin oon silti tosi tyytyväinen, että silloin panostin sillä oikis on kyllä ehdottomasti mahtava opiskelupaikka!:) tsemppiä lukemiseen:)

    Kristacharlotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla, että se on ollut kaiken sen työn arvoista! Toivottavasti olen syksyllä samassa tilanteessa kuin sinä, eli päässyt opiskelemaan :)

      Poista