29. lokakuuta 2014

WHAT'S IN MY BAG?

IMG_5142 IMG_5146 Päätin sitten tehdä perinteisen laukun sisältö -postauksen, vaikka vielä jonkin aikaa sitten vannoin etten ikinä tule tätä tekemään. Eli nyt siis kerron mitä mun laukusta yleensä löytyy!

Kalenteri kulkee mukana lähes aina, vaikken sinne viimeaikoina ole pahemmin mitään ylös merkkaillutkaan :-D

Poikkeuksetta mulla on aina mukana tangle teezer. En pysty lähtemään minnekkään ilman harjaa, koska mun on pakko saada harjata hiuksia aina vähän väliä :-D Ponnaria pidän myös usein joukossa, jotta saan ne kiinni kun pitkät ja avonaiset hiukset alkavat ärsyttää. Ponnareina oon käyttänyt pitkän aikaa noita invisibobbleseja. Ne ei kiristä päänahkaa tai jätä rumia painaumia hiuksiin, joten normiponnareita mulla ei taida olla enää yhtäkään jäljellä.

Yleensä mulla on aina mukana muutamia meikkejä, jotta voin tarvittaessa tehdä korjailuja. Tilanteesta riippuen kannan mukana koko meikkiarsenaalia tai pelkästään peitevoidetta.

Harjan lisäksi mulla on myös poikkeuksetta mukana huulirasva tai huulipuna, sillä tykkään lisäillä varsinkin huulirasvaa aika ajoin. Usein laukussa kulkeekin mukana monta eri vaihtoehtoa.

Puhelin taitaa olla itsestäänselvyys, kuten myös avaimet ja lompakko.

Jos auto ei ole mun käytössä, niin kannan mukana bussikorttia. Bussilla kulkiessani otan mukaan myös kuulokkeet, sillä tykkään kuunnella matkalla musiikkia.

2 kommenttia:

  1. Sul on niin hyvä blogi! Oisin voinu selata tätä ties kuinka pitkään, mut harmikseni postaukset loppu kesken :-D

    VastaaPoista